آرزوها
آرزوها



سلام علیکم

من که آخرش نفهمیدم این ولنتاین چه روزیه ؟

چند وقت پیش توی یه سایت خوندم ولنتاینه آقا اینقدر خوشحال شدم سریع به بانو تبریک گفتم

و خیلی کیف کرده بودم که اول من تبریک گفتم بهش

دوباره چند روز پیش هم شنیدم که امروز ۱۴ فبریه دیگه واقعاً روز ولنتاین هست

البته یک روز هم در تقویم خودمون وجود داره که روز عشاقه

در هر صورت برای من فرقی نمیکنه که چه روزی ، روز عشاق باشه و چه روزی نباشه

چون همیشه به یاد پروانه خانوم هستم و خواهم بودم

شاید این روز بهانه ای باشه تا باز عشق ها تجدید پیمان کنند و به امید آرزوهای فردایشان

این روز رو به تمام عاشقان تبریک میگم

مبارک باشه پروانه جانم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, ساعت 12:41 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar